צלצלו אלינו נשמח לעמוד לשירותכם 03-9097011|floordesign11@gmail.com

פרקט למינציה HDF

פרקט למינציה HDF 2018-06-13T09:07:12+02:00

פרקט למינציה הוא פרקט סינטטי העשוי מלוח HDF, ועליו הדפס (בדרך כלל של עץ, ולעיתים של אבן) ואליו מוצמדת שכבת הגנה. עובי הפרקט נע בין 6 מ"מ ל- 12 מ"מ. העובי הנפוץ ביותר הוא 8 מ"מ. פרקט עבה יותר, אטום יותר לרעשים ועמיד בפני שחיקה, ולכל פרקט למינציה מספר דרגות המעידות על רמת השחיקה והעמידות; פרקט בעל רמת שחיקה קלה מתאים למקומות עם מעט תנועה, ופרקט בעל רמת השחיקה הגבוהה ביותר מתאים למקומות צבוריים. לכן מומלץ לבחור בקפידה פרקט המתאים לשימוש המיועד לו.

רוב האנשים החפצים ברצפות עץ מוותרים על החלום מפאת המחיר הגבוה הכרוך בתענוג זה, וידוע לכל שעל-מנת לקבל מראה של עץ במחיר סביר (ושווה לכל כיס), יש פתרונות המגיעים באריזות של רצפות למינציה. רצפת למינציה נראית כמו זו המקורית והיקרה, ומגיעה בטקסטורות, גוונים ועיצובים רבים – תחרות לא קטנה לרצפות עץ! פלור דיזיין מוכרת ליחידים ומשווקת לחנויות מגוון רב של פרקטים עשויים למינציה (ידועים בשמות נוספים: פרקט HDF או פרקט סינטטי), וכמו בכל מגוון אנחנו מציעים את היקרים פחות והיקרים יותר. אנחנו מבטיחים מבחר רצפות למינציה הנראות טוב לשנים, ולא בהכרח עולות כל כך יקר. התקשרו לייעוץ עם איש מקצוע שלנו. בזכות המגוון האדיר של פרקטים מלמינציה שיש ברשותינו, פרקטים מיובאים ומקומיים, הצלחנו לחדש מאות בתים פרטיים ובתי-עסק בישראל. לך הלקוח יש מספר עצום של פרקטים סינטטיים לבחירה, ויחד עם אנשי המקצוע שלנו ניתן להתאים את הרצפה לסגנון הבית, לאורח החיים ולתקציב העומד לרשותך לפרוייקט זה.

פלור דיזיין מתקינה ומשווקת פרקטים HDF מהחברות המובילות בארץ ובעולם. לרשימה המלאה של החנויות המשווקות ולייעוץ, אנא צרו קשר.

Screen Shot 2018-04-24 at 17.40.43

פרקט למינציה:

melango

הקולקציה הנ״ל זמינה במלאי, לצבעים נוספים לצפייה לחץ כאן

talamo

הקולקציה הנ״ל זמינה במלאי, לצבעים נוספים לצפייה לחץ כאן

micala LC 200

הקולקציה הנ״ל זמינה במלאי, לצבעים נוספים לצפייה לחץ כאן

micala LD 240

הקולקציה הנ״ל זמינה במלאי, לצבעים נוספים לצפייה לחץ כאן