צלצלו אלינו נשמח לעמוד לשירותכם 03-9097011|floordesign11@gmail.com

היתרונות של Aqua-Step

היתרונות של Aqua-Step 2013-11-26T07:14:39+02:00

האם רצפת Aqua-Step חזקה מספיק? מומחי הריצוף  של חברת Aqua-Step קיבלו את השראתם מהטבע, והשתמשו במבנה כוורת הדבורים כדי ליצור עיקרון ריצוף חדשני לחלוטין; מבנה רצפה חלול עוזר לאקוסטיקה וסופג רעשים, בולם זעזועים, ומשמש לחימום החדר דרך הרצפה. מעל לכל, מבנה הכוורת עולה בחוזקו על רצפות אחרות - לאורך זמן! ליבו של לוח הריצוף עשוי משרף סינתטי באיכות גבוהה ובשילוב עם מבנה כוורת הדבורים נוצרת רצפה עמידה בעומסים כבדים ובנפילות של חפצים. וכאשר IC מייצג תקן לעומס ומשקל, פרקט אקווה-סטפ נמצא ברמה הגבוהה ביותר בקטגורייה. לבסוף,   תקן לשחיקה נמדד לפי AC. גם כאן בזכות המשטח העליון המשולב עם הליבה החזקה, לרצפת Aqua-Step עמידות בפני שחיקה ברמה הגבוהה ביותר!  

שיטת הנעילה הטובה בעולם - תודות לשימוש בשיטת הנעילה Uniclic ובשילוב עם הליבה האיכותית העשויה Logo_uniclic_cmykמשרפים סינתטיים, מתקבל שיפור של 100% בחוזק הנעילה האורכית והרוחבית, בניגוד לרצפות פרקט רגילות העשויות HDF ולכן אין סיבה לחשוש מנקודות חיבור פתוחות. נקודות החיבור המיוחדות בשילוב עם Uniclic יוצרות רצפה עמידה בפני התרחקות באופן מושלם לטווח ארוך. מערכת נעילה זו רשומה כפטנט והתפרסמה בעולם כולו כמערכת הטובה ביותר בקטגוריה.

 עמידות מושלמת במים בהשוואה לרצפות פרקט אחרות - האיום הגדול ביותר על רצפות פרקט רגילות (HDF) הוא המפגש עם מים. רצפת Aqua-Step  עשויה משרפים סינתטיים באיכות גבוהה ואינה מכילה רכיבי עץ כלשהם. לכן אקווה סטפ, עמידה במים ב-100% ועמידה לחלוטין בפני הצפות, לחות או התעבות נוזלים, ומעניקה שנים ארוכות של נוחות וחוסר דאגה.

שימוש ביתי ומסחרי - רצפת אקווה סטפ מתאימה לשימוש ביתי אינטנסיבי כולל מטבחים, חדרי אמבט, חדרי כביסה, מסדרונות, ומרתפים, ולשימוש מסחרי. מכיון שאינה מתנפחת, גם לא בתנאי האקלים לחים במיוחד ועונה על כל דרישות המפרט הטכני, אקווה סטפ מומלצת לחדרי כושר, מסעדות, חנויות, מלונות, צימרים ועוד.

נקיון - כאשר פרקטי HDF מהווים חממה לתרמיטים, תולעים ובקטריות, את Aqua-Step העשויה מחומרים פולימריים ניתן לנקות במים וסבון, עם 0% התנפחות של הלוחות! גם החיבורים המושלמים מאפשרים נקיון כמו בריצוף רגיל. מקבלים רצפה היגיינית במיוחד, נקייה מחיידקים וזיהומים, ועמידה לחלוטין בפני עובש. אקווה סטפ אידיאלית לילדים קטנים המשחקים על הרצפה, לסובלים מאלרגיות ולאוהבי חיות מחמד.

התקנה רציפה ללא ספי הרחקה - ספי הרחקה הם ספים מאלומיניום מונחים בין החדרים למסדרון, ומאפשרים לפרקט אופציה להתפשט. בפרקט האקווה סטפ אין התפשטות, ולכן אין צורך בספים, אלא רק בגמר הפקרט הסופי: דלת יציאה לבית, או ירידה לאמבטיה. לכן, עם אקווה סטפ ניתן לכסות אזורים גדולים בלי להשתמש בספי הרחקה או בפנלי חיבור עד 900 מטר מרובע (30 מטר על 30 מטר): מהאמבטיה ועד חדר השינה, מהמטבח ועד חדר המגורים... ריצפה רציפה וחלקה! התקנת Aqua-step תתן לך תוצאות מאוד אסתטיות ונעימות לעין, של משטח משובח ואיכותי עם מרחב גדול, אסתטי ורחב.

מהירות ההרכבה - הרכבתה של רצפת אקווה סטפ מהירה וקלה - זוהי שיטת התקנה גמישה ביותר, המאפשרת לפרק ולהתקין את הרצפה כמה וכמה פעמים. בנוסף, ההתקנה נעשית ללא חלקים נוספים, וחוסכת בהוצאות מיותרות.

ריצוף בכל עיצוב - את רצפת Aqua-Step ניתן להשיג במגוון דוגמאות עץ חמימות ונעימות, בגימורים שונים ועם פנלים תואמים. סדרת Aqua-Step Mini היא סדרת ריצוף בדוגמאות אבן, עם מראה ותחושה המאפיינים את דוגמאות העץ.

מוצר אקולוגי - כל פרקטי הלמינציה והעץ מכילים חומר רעיל ומסרטן (פורמולהד), לא כך אקווה סטפ! Aqua Step מיוצר מחומר סינתטי ממוחזר שאינו מכיל עץ. משמעות הדבר היא, שאין צורך בכריתת עצים על מנת לייצר אותו, שלא כמו הפרקטים האחרים.

רעש וטמפרטורה - רצפת Aqua-Step סופגת 30% יותר רעש מרצפת פרקט רגילה (HDF). בנוסף, אקווה סטפ מתאימה את עצמה בצורה ייחודית לטמפרטורה הסובבת אותה, וכך נותנת תחושה נעימה וחמימה לזמן ממושך יותר, היא חוסכת בצריכת אנרגיה.

אחריות - מבחנים קפדניים מבטיחים את איכותה של רצפת Aqua-Step. אנו מציעים אחריות ל-20 שנה בשימוש ביתי הכוללת עמידות בפני מים, דהיית הצבע, שחיקת המשטח העליון ועמידות לכתמים. אחריות שלא ניתנת לפרקטים אחרים.

Aqua step Logo

Recycled Product - מוצר ירוק